Aquest catàleg pretén ser el punt de trobada entre l’empresa i els nostres clients i clientes.
Des de fa un parell de setmanes els nostres clients i clientes disposen d’un nou catàleg de punts amb tots els avantatges possibles pel fet de proveir els dipòsits dels seus vehicles a les benzineres Nuroil.
Rentats al túnel de neteja, esmorzars al Bar de la Nuri, xecs en gasolina, ampolles de vi, productes del supermercat Condis i molts més regals estan disponibles pel simple fet d’anar acumulant punts. El responsable de RRHH, Jorge Garcia, explica que actualment el Grup disposa d’aproximadament 2.000 targetes client activades i que ara “el que volem és convertir la targeta i el nou catàleg en el punt de trobada entre els nostres clients i l’empresa”.
L’ús de la nostra targeta client té premi segur perquè acumularàs punts bescanviables per diferents productes a les nostres benzineres, al restaurant, a la cafeteria, supermercats i fins i tot, a empreses alienes al Grup Sabater Nuri.
A més a més, seguim amb l’acord que tenim des de fa temps amb la Ferreteria Maranges (http://web.maranges.com/) de Cerdanyola del Vallès i seguim oferint la possibilitat de bescanviar els punts per regals a aquesta empresa.
Des de Grup Sabater Nuri ens agradaria que els nostres clients i clientes ens donessin la seva opinió i vagin proposant productes per anar-los incorporant. L’objectiu és que els mateixos clients i clientes puguin compartir-nos el seu parer i potenciar així el feedback entre ells i l’empresa. Amb aquest innovador catàleg de punts pretenem seguir millorant el servei als nostres clients i clientes.
Podeu consultar el catàleg de punts a la nostra pàgina web: www.nuroil.cat/cataleg-de-punts Recordem que la targeta de fidelització per acumular punts es pot fer servir a les estacions de servei de Cerdanyola del Vallès (a Santa Anna o a Polizur), a l’estació de Ripollet i també a Montornès del Vallès.
Gràcies un cop més per la confiança.
Us esperem aviat!
Comments